Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

4 Ekim 2010 Pazartesi

Facebook’ta koca arıyor Googleda Ara

1,5 yıl önce boşanan şarkıcı Hamiyet facebook'tan koca aradığını söyledi..

Kendisini aldattığı gerekçesiyle eski kocasından 1,5 yıl önce boşanan Hamiyet facebook'tan koca aradığını söyledi.

Bugün gazetesinden Okan Işık'ın haberine göre; Ayrılığın ardından kendisini çok yalnız hissettiğini belirten Hamiyet şöyle konuştu:

EKONOMİK DURUMU İYİ OLSUN

"Evlenmek yuva kurmak çok istiyorum. Yalnızlık canıma tak dedi. O sıkıntılarda çocuğuma çok adadım kendimi. Yanlış yaptığımı fark ediyorum. Benim de hayata bağlanmam lazım. Yalnız olmuyor.

Facebookta bir adresim var. Çok teklifler geliyor. Bu işin kurdu oldum. Beğenmediğimi face atıyorum. Bu işler kısmettir. Evleneceğim insanın bekar olması birinci kriter. Kendi mesleği olmalı. Ekonomik durumu iyi olmalı beni taşıyabilmeli. Evlenmiş ayrılmış yaşı büyük olabilir. Ben artık bana sahip çıkacak birini arıyorum. Çok yakışıklı olsun kaslı olsun diye bir derdim yok."

Eşi için dünyadaki en güvenilir erkek dediğini ancak evliliğinde 2-3 kez aldatıldığını belirten şarkıcı, "İhanet korkusu hep içimde var. Korkularımdan dolayI bir set örüyorum kimseye yaklaşamıyorum" dedi.  Saçlarını yakan kuaförüyle mahkemelik olan Hamiyet davasını geri çektiğini de açıkladı.

HAKKIMIZI SAVUNABİLECEĞİZ

Referandumda "evet" çıkmasıyla mahkemelerde hakların daha iyi savunulabileceğine inandığını belirten Hamiyet sözlerini şöyle sürdürdü: "Anayasada çok güzel düzenlemeler olacak. Kimsenin kimseye ihtiyacı olmadan kanunlarla hakkını savunabilecek. Avrupa'da bir kuaföre gittiğinizde saçınızı yaktığında yüklü miktarda taziminat ödüyor, dükkanı kapanıyor. Çünkü ben resmen kel kaldım. Bu hükümetin icraatlarını olumlu buluyorum. Biz kanunla çok işi gücü olan insanlarız. Kesinlikle çok güzel işler olacağına inanıyorum." 

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri