Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

24 Aralık 2012 Pazartesi

Hazal Kaya Tango Şov 2 Laf Edelim Googleda Ara

Tv8 ekranlarında yayınlanan ' 2 Laf Edelim' adlı programın bugünkü konuklarından biri güzel oyuncu Hazal Kaya'ydı.

Kilo aldığı her halinden belli olan güzel oyuncu, sorulan soru üzerine "Son Yaz dizisi bitti. Dolayısıyla işsiz kaldım ve yemeye başladım. Yıllar sonra ilk defa yeme özgürlüğüne sahiptim. Bu özgürlüğü dibine kadar kullandım. Bu arada Behzat Ç 'den teklif geldi. Çok kilo aldım diye gitmemek çok ayıp bir şey. Almasaydın derler adama. O yüzden hemen geliyorum dedim. Fakat kostümcüyü arayıp eski elbiseyi giydirmeyin dedim. Ama devamlılığı olduğu için giymek zorunda kaldım." dedi. Güzel oyuncu daha sonrada tango şovuyla izleyenleri büyüledi. İşte Hazal Kaya'nın canlı yayındaki tango şovu..


Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri