Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

17 Temmuz 2012 Salı

Aysu Baçeoğlu Mayokini bana yakışıyor Googleda Ara

Nisan ayında 8 şarkılık 'Öpücük2 isimli maxi singel'da bulunan 'On Numara' adlı şarkıya klip çeken Aysu Baçeoğlu da tatilini Bodrum'da geçiren ünlüler kervanına katıldı.

Çıkardığı maxi sıngel sonrası çok yorulduğu soyleyen Aysu Baçeoğlu, "Maxi sıngel'ım çok iyi oldu. O kadar çok yorulduğuma değdi” dedi. “On Numara” adlı şarkısının çok tuttuğunu ve bir çok disko ve bar”da çaldığını sözlerine ekledi.

Antalya'dan sahne aldıktan sonra Bodrum”a gelen Aysu Baçeoğlu, annesi ve kız arkadaşı ile Bodrum Türkbükü Voyage otelin Beach'inde güneşin ve denizin tadını çıkardı. şarkıcılığa çok iyi uyum sağladığını söyleyen Aysu Baçeoğlu, birçok festivalde desahne aldığını söyledi.

Voyage otelin becah'inde güneşlenen herkes bronz teni ile dolaşırken Aysu Baçeoğlu'nun bembeyaz teni ile ortalarda dolaşması dikkat çekti. Annesi ve kız arkadaşı ile Bodrum'da tatil yapan Aysu Baçeoğlu, ”Annem Bodrum”da tatiline devam edecek ama ben sık sık Bodrum'dan işlere gitip daha sonra anneme katılacağım" dedi. Deniz kenarında mayokini ile dolaşan Baçeoğlu, "Ben vücuduma çok güveniyorum ve şarkıcılar arasında en iyi mayokini, taşıyan şarkıcının da ben olduğumu idda ediyorum" şeklinde konuştu.








Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri