Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

17 Ekim 2011 Pazartesi

Nereida Gallardo "Ronaldo yatakta çok iyi" Googleda Ara

Ünlü model Nereida Gallardo, Helin Avşar'a konuştu

Real Madrid’in yıldız futbolcusu Cristiano Ronaldo’nun eski sevgilisi, model Nereida Gallardo bir moda etkinliği için İstanbul’daydı. Podyumdan iner inmez buluştuk ve 8 ay süren ilişkileriyle ilgili yatak odası sırları dahil her şeyi konuştuk.

Nereida Gallardo güzeller güzeli bir model ama ona mesleğinden önce şöhret kapılarını aralayan şey dünyaca ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo’yla yaşadığı ilişki oldu. Türkiye’ye bir moda etkinliğine katılmak için gelen Nereida Gallardo, Ronaldo ile yaşadığı 8 aylık doludizgin aşkını, neden ayrıldıklarını ilk kez bu kadar açık seçik anlattı. Ronaldo’nun ojeli parmakları hakkında ne düşündüğünü de sordum, merak etmeyin!

Cristiano Ronaldo’yla olan ilişkinle uzun süre gündemdeydin. Nasıl tanıştınız? Cristiano tatil için Mallorca Adası’na gelmişti. Orada bir gece kulübünde tanıştık. O bana baktı, ben de ona. Ve birbirimize âşık olduk. İlişkimiz 8 ay sürdü.

Diskoda bakıştınız. Sonra Cristiano Ronaldo gelip telefonunu mu istedi? Hayır, numaramı istemedi.

Biz ilk görüşte âşık olduk. O gece otele gittik.

Direkt otele mi gittiniz!? Ya sonra?
Dedim ya tamamen aşktı bizimki. Tanıştıktan bir hafta sonra Cristiano’nun Manchester’daki evine taşındım.

İnanmıyorum! Deliyim evet.

Demek ki Ronaldo oteldeki gecenin ardından seni aramış. O farklı bir erkek mi? O fantastik bir erkek. Çok kibar ve centilmen. Normalde tek gecede de bitebilirdi. Ama ona âşık oldum, o da bana. Beni birlikte yaşamak için Manchester’a davet etti.

I I Gerçekten âşık olmuş sana. Bu güzelliği görünce normal tabii. Benim yapım böyle. Aşka açığım.

I I Ronaldo’nun bitmeyen antrenmanları, maçları var. Sürekli televizyonda. Bu durum senin için sorun olmadı mı? İşimle özel haya tı mı ka rış tır ma dım. Onun te le viz yon da ki ha ya tı na da hil ol ma dım. Ken di ta nı tı mı mı yap mak istemedim.

Ronaldo’yla birlikteyken çalışmadın mı?
Hayır, o dönem modellik yapmadım.

Niye? Çalışmanı istemedi mi?
Hayır istemedi.

Ama şimdiki sevgilisi Irina modellik yapmaya devam ediyor. Evet ama Cristiano’nun annesi Irina’nın çalışmasını istemiyor. Annesi Cristiano’yu çok etkiliyor.

Annesi sert ve otoriter bir kadın mı?
Hem de çok.

Seni sevmiş miydi? Başta evet, sonunda hayır.

‘ANNESİ VE KIZ KARDEŞLERİ BENİ İSTEMEDİ’

Ayrıldıktan sonra annesiyle hiç konuştun mu?
Hayır. Ne Cristiano’yla ne de ailesiyle bir daha hiç konuşmadım.

Cristiano Ronaldo sana bir mesaj yollamış ve senden ayrılmış. Bu olaydan sonra ne hissettin? Kendimi çok aciz hissettim. Birçok kez onu aramayı denedim ama telefonunu açmadı.

Senden neden ayrıldı?
Bilmiyorum. Bence annesi ve kız kardeşleri beni istemedi. Başka bir nedeni olamaz.

Model olduğun için istememiş olabilirler mi?
İspanya’nın en bilinen dergilerinden Interview benden izin almadan çekilmiş yarı çıplak fotoğraflarımı yayınladı. Avukat tuttum ve dava açtım. Ama bu süreçte annesi fotoğraflarımı gördü. Sonra da beni istemedi.

Ronaldo’nun senden hâlâ hoşlandığını düşünüyor musun?
Bilmiyorum ve umurumda da değil.

"YATAKTA ÇOK ÇOK İYİ"

Twitter’daki takipçilerime Ronaldo hakkında neleri merak ettiklerini sordum. Çoğunluk onun yatakta nasıl olduğunu merak ediyor. Çok çok iyiydi.

Ronaldo’dan ayrıldıktan sonra bir daha asla bu kadar ünlü bir erkekle birlikte olamam diye düşündün mü?
Şu an evliyim. Aradığımı buldum ve bunun şöhretle hiçbir alakası yok. Eşim bir girişimci ve kalbim ona ait.

Çocuk istiyor musun?
Bir gün elbette istiyorum.

Modelsin, hamileliğin vücudunu bozacağından korkmuyor musun?
Hiç umurumda değil. Zaten ben artık zayıf bir model değilim.

Eğer Ronaldo seni bir gün arar ve “Seni hiç unutamadım. Geri dön” derse, ne yaparsın?
“Hayır, teşekkür ederim. Güle güle” derim. Onun bana yolladığı gibi bir mesaj gönderirim. I I İntikam istiyor gibisin. Hayır. Benim bir hayatım var. Kendi yolumda ilerliyorum.

Nerede yaşıyorsun?
Mallorca’da.

Gelecek planlarında ne var?
Şu anda 27 yaşındayım. Çocuk için daha erken. Model olarak hayatıma devam edeceğim.

Ronaldo büyük hediyeler alır mıydı?
Bana bir otomobil hediye etmedi ama mutlu olmamı sağlayacak kadar iyi davranırdı.

Şimdiki eşin nasıl biri? Muhteşem bir adam, bir beyefendi. Çocuk değil, 38 yaşında çok olgun bir adam.

‘CRISTIANO AYNALARI ÇOK SEVİYOR’
Ronaldo’nun ojeli fotoğrafları çıkmıştı. Eski sevgilinin o hali hakkında ne düşünüyorsun? Tamamen saçmalık. Kendi modasını yaratmaya çalışıyor herhalde.

Verdiğin röportajların birinde Ronaldo’nun evin içinde aynanın başından ayrılmadığını, egosunun çok şişkin olduğunu söyledin. Nasıl yani? Sürekli kendine bakıp “Çok mükemmelim” mi diyor?
Evet aynen öyle. Karın kaslarını inceliyor, kendine bakıyor. Aynaları çok seviyor Cristiano. (HaberTürk)

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri