Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

26 Ekim 2011 Çarşamba

Müge Anlı "Beni hedef gösteriyorlar" Googleda Ara

Müge Anlı, bugün program açılışında sessizliğini bozdu.

Yıllardır bu ekranda acı tatlı çok şey paylaştım, hiç bir ayrım gözetmeden..Hiç kimsenin sözlerini çarpıtmasına müsade etmeyin.. Önce insanım. Hayatta savunduğum en önemli şey insan yaşamının kutsallığı. Bunu biliyorsunuz fazla da bir şey söylemek istemiyorum. Benim kalbim bilenlerle birlikte atıyor. 3 saatlik bir programın 2 cümlesini alıp şöyle mi dedi böyle mi dedi demek çok yanlış. Kalbimiz şehitlerimiz için atıyor. Depremde canını yitirinler için atıyor. İnsan olarak insanlar orada nasıl ısınabilir onu düşünüyoruz. İnsan için ölsün gebersin diyenin zaten karşısındayız. Aksini düşünen zaten insan olamaz..

Sanki ben ayrımcılık yapıyor muşum gibi sosyal medyada konuşuyorlar. Buraya ne kadar farklı insan geldi. Ben de halkıma sesleniyorum. Beni o kadar arayan insan oldu ki. Bu programda söylenmeyen sözler söylenmiş gibi sarf edilmiş. Van'da kendi derdine düşmüş insanlar arıyor. Söylediğim sözlerin farklı yerlere çekilmesi ayıp ve günah' diye konuştu.

MÜGE ANLI NE DEMİŞTİ?


Müge Anlı, Van depremi sonrası canlı yayında, ''Herkes haddini bilecek. Yeri geldimi taş atacaksınız, kuş avlar gibi avlayacaksın sonra yardım isteyeceksin. O polisler hemen yardımına koştu oradakilerin. O taş atanların eli kırılsın' ifadelerini kullanmıştı.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri