Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

27 Mart 2011 Pazar

Kurkova Kocamı Facebook'ta buldum Googleda Ara

Bir markanın tanıtım kampanyası için ülkemize gelen dünyaca ünlü manken Karolina Kurkova, önceki akşam canlı olarak yayınlanan 'Beyaz Show'a konuk oldu.

Sempatik ve mütevazı tavırlarıyla dikkat çeken Çek manken, "Aslında gayet sıradan biriyim. Ben de yemek yapar, bulaşık yıkar, masaj yaparım. Benden şahane bir ev kadını olur" dedi. Kurkova, Beyazıt Öztürk'ün "Benim hakkımda ne düşünüyorsun?" sorusuna verdiği cevapla da seyirciyi güldürdü: "Sen bana göre çok uzunsun. Ben daha kısa erkeklere alışığım."

Dünyaca ünlü model Karolina Kurkova, bir arkadaş ortamında yemek yediği Archie ile Facebook'ta iki ay boyunca kimliğini gizleyerek sohbet etmiş. Kurkova, kocası Archie için, "Seni seviyorum ve özür dilerim cümlelerini rahat kuruyor" diyor.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri