Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

25 Mart 2011 Cuma

Ebru Gündeş hamileliğini doğruladı Googleda Ara

Ebru Gündeş hamile , Ebru Gündeş kaç aylık hamile , Ebru Gündeş 2 aylık hamile , Ebru Gündeş hamileliğini doğruladı...

Ebru Gündeş katıldığı radyo programında iki aylık hamile olduğunu açıkladı.

Müzik dünyamızın en usta kadın yorumcularından Ebru Gündeş, iki aylık hamile olduğu yönünde çıkan haberleri doğruladı. Gecce.com'a göre, Gündeş Kral Fm ve Kral TV ortak canlı yayınında Mehmet'in Gezegeni'ne konuk oldu. Programda Gündeş son günlerde merak edilen "Hamile misiniz" sorusunu da cevapladı. Gündeş “Mutluluğumu farklı şeylere bağlayabilirler ama ben buradan açıklık getireyim ilk olarak. Evet hamileyim. En başta kendim söyleyebilmek isterdim. Ama doğrulamaksa evet doğruluyorum. Tabii ki tek sebep o değil ama hamileliğimin mutlu oluşumda payı çok yüksek” dedi. Gündeş “Yaş belli bir yere oturduktan sonra biraz daha dingin biraz daha farklı bir hayat sürüyorsunuz. O da size daha huzurlu bir hayat sağlıyor. Gençken rekabet vardı. Ancak şimdi herkes birinci olsun, Allah beni de utandırmasın diyorum. Benim duam artık bu” sözleriyle açıklamasına devam etti

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri