Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

12 Ocak 2011 Çarşamba

Nicole Kidman botox itirafi Googleda Ara

Ünlü oyuncu Nicole Kidman botox yaptırdığını itiraf etti.

Oscar ödüllü aktris Nicole Kidman geçmişte Botox enjeksiyonu yaptırdığını kabul etti. Ama ısrarla artık kullanmadığını, çünkü sonucundan hoşlanmadığını söyledi.

Tek hoşlanmayan Kidman'ın kendisi değil. 2008'de bir estetik cerrah tıbbi bir konferansta Nicole Kidman'ın çok fazla Botox kullandığını, bu yüzden estetik cerrahi sektörünün adını kötüye çıkardığını belirtmişti.

43 yaşındaki Kidman bir Alman dergisine verdiği röportajda kırışıklıkları nasıl önlediği sorulunca bu itirafı yaptı. 'Birçok şey denedim ama egzersiz yapmak ve iyi bir diyetle beslenmek dışındakiler genelde işe yaramıyor,' dedi.

'Botox bile denedim, ama yüzümün sonraki görünümünden hoşlanmadım. Artık kullanmıyorum ve alnımı tekrar hareket ettirebiliyorum.' Kidman daha önceki açıklamalarında, 'Tamamen doğalım. Yüzüme hiç dokunmadım,' demişti.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri