Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

3 Ocak 2011 Pazartesi

Hülya Avşar Zehra'nın makyajını beğenmedi Googleda Ara

Hülya Avşar bu sabah konuk olduğu "Doktorum" programında kızı Zehra'nın yılbaşı akşamı yaptığı makyajla ilgili konuştu..

Kanal D de yayınlanan "Doktorum"a konuk olan sanatçı Hülya Avşar, programın sunucusu Zahide Yetiş’in; Zehra’nın yılbaşı gecesi yaptığı makyajı sorması üzerine "Makyaj hiç de güzel olmamış. Bizim en büyük tartışmamız makyaj yüzünden. Ben sahne alacağım yere prova yapmak için Zehra’dan daha önce gitmiştim. Zehra daha sonra teyzeleriyle birlikte geldi. Teyzesinden yalvar yakar ’Gözümün kenarına biraz siyah kalem sürebilir miyim?’ diye izin almış. O gün hevesini kırmamak için bir şey söylemedim ama ertesi gün oturdum konuştum... Bazı şeyleri yaşından önce yaparsan ilerde ondan zevk almassın, tadı kaçar. Her şey zamanında..." cevabını verdi.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri