Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

6 Ocak 2011 Perşembe

Hayatımda gece kulübüne gitmedim Googleda Ara

Blake Lively herkesin sandığının aksine çılgın bir hayatı olmadığını açıkladı.

Gossip Girl dizisiyle dünya çapında üne kavuşan Blake Lively, sanılanın aksine özel hayatının hiç de hareketli olmadığını açıkladı. Hayatı boyunca gece kulübüne gitmediğini ve en büyük zevkinin evinde yemek yapmak olduğunu ifade eden Lively, "Bir kulübe ancak izlemek istediğim bir grup çaldığında ya da Gossip Girl yapımcıları özel bir organizasyon yaptığında gidiyorum. Gece hayatım yok. Bunu eğlenceli bulmuyorum. Canlı müzik dinlemeyi seviyorum ve bunun dışında gece hayatında beni çeken hiçbir şey yok" şeklinde konuştu.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri