Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

24 Aralık 2010 Cuma

Haluk Levent Haydar Haydar şarkı sözleri Googleda Ara

Haluk Levent Haydar Haydar Şarkısı Dinle

Haluk Levent Haydar Haydar Şarkı Sözleri

Ben melamet hırkasını kendim giydim eğlime( 2kere )
Arunumuz şişesini taşa çaldım kime ne aaaaaaa

Haydar hayda taşa çaldım kime ney

Kahçı karım gökyüzüne seyrederim alemi ( 2kere )
Cah inerim yeryüzüne seyrederim elalemi aaaaaa

Haydar haydar seyret elalemi

Cah giderim medreseye ders okurum hak için ( 2kere )
Cah giderim meyhaneye günah benim kime ney aaaaaaa

Haydar haydar günah benim kime neyyy

Neslihmiliye sormuşlar ki yarim yine hoş olsun
Hoş olalım olmayayım o yar benim kime ney aaaaaaaa

Haydar haydar o yar benim kime ney

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri