Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

22 Aralık 2010 Çarşamba

Ceyda Ateş bende silikon taktırdım Googleda Ara

NTV Spor Spikeri Ersin Düzen ile oyuncu Ceyda Ateş'in futbol ve aşk üzerine sohbeti Kanaltürk'teki '2. Sayfa'ya damga vurdu.

Ersin Düzen, Fotospor Gazetesi'nde köşe yazmaya başlayan Ceyda Ateş'e 3 büyük takımın oyuncularını, ofsaytı ve ligteki son durumu sordu. Koyu bir GS'li olduğunu söyleyen Ceyda Ateş takımındaki futbolculardan sadece Arda Turan'ın adını sayabildi. İsmi bir süredir Bursasporlu futbolcu Sercan Yıldırım'la anılan ancak bu iddiayı yalanlayan Ceyda Ateş, Bursaspor'un kadrosunu ise tam kadro saymayı başardı.

Ceyda Ateş'e, Ersin Düzen "Futbolla ilgili bir şey bilmiyorsun da, Bursaspor'un oyuncularını nasıl sayabiliyorsun? Yoksa o takıma aşkla bağlı mısın?" dedi. Bunun üzerine Ceyla Ateş "Bursaspor'un maçlarını izliyorum. Sercan saha ortasında yerinde durmuyor. Pardon saha kenarında! Sürekli koşturuyor, iyi mücadele ediyor" cevabını verdi.


İSMİNİ ÇOK DUYDUM AMA

Beşiktaş Basketbol Takımı'nın NBA'den transfer ettiği Allen Iverson için ise Ceyda Ateş "İsmini çok duydum ama ne iş yaptığını bilmiyorum" diyerek Ersin Düzen'den yardım istedi.

BEN DE YENİ SİLİKON TAKTIRDIM

Ersin Düzen geçen hafta sosyetik güzel Elif Dürüst ile çıkan aşk dedikodusuna da ilk kez cevap verdi. Ersin Düzen "O hanımefendiyi hayatımda bir kere bile görmedim. Eminim o da beni tanımıyor. Kendisini dergilerdeki fotoğraflardan biliyorum. Ayrıca ben, silikonlu, botokslu ve dolgulu kadınlarla yapamam. Bu yüzden Elif Hanım da hiç tarzım değil. Estetiğe öyle alerjim var ki, hoşlandığım kızdan saçlarına çıt çıt ile ek yaptırdı diye ayrıldım" dedi. Lafa giren Ceyda Ateş "Okan Bayülgen'in şovuna katılmıştım. Bana göğüslerimin küçük olduğunu söylemişti. Ben de yeni silikon taktırdım" deyince Ersin Düzen şok geçirdi.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri