Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

11 Aralık 2010 Cumartesi

Begüm'ü görenin dili tutulur Googleda Ara

"Begüm Kütük'ü sokakta görseniz diliniz tutulur. Bizim oyunda da öyle oluyor, benim dilim tutuluyor."

Dünyanın En İyi Sihirbazı' seçilerek 'Merlin Ödülü' alan Kubilay Tunçer ve Begüm Kütük Yaşaroğlu'nun başrollerini paylaştığı 'Olağan Mucizeler' isimli oyun; 6 Aralık'ta Bursa Uğur Mumcu Sahnesi'nde ilk kez izleyicilerle buluştu. Tunçer ve Yaşaroğlu, bu heyecanlı buluşma sonrası İstanbul Modern'de bir basın toplantısı düzenledi. Yaşaroğlu, oyunu ve özel yaşamını anlattı:

'Eşim destekliyor'
Prömiyerde heyecandan dizlerimin bağı çözüldü. Sahnede olmak beni çok heyecanlandırdı. Sahne tozu yuttum bir kere, sanırım bir daha bu işi bırakmam!
Eşim Erdil Yaşaroğlu beni oyunculuk konusunda çok destekliyor. İlk deneme oyunundan sonra baş başa kaldığımızda benimle çok gurur duyduğunu söyledi. Bana sarılarak böyle bir şey söylemesi, benim için her şeyin ötesinde bir duygu.

'Yemek yapabiliyorum'
Yemek yapmayı evlendikten sonra öğrendiğime dair haberler çıkıyor. Benim tipime bakan "Acaba bu kadın yemek yapıyor mudur, ev temizliyor mudur?" diye düşünüyor olabilir. Ama eşim benim için çok kıymetli. Kendisi için birkaç çeşit yemek yapıp buzdolabına koyuyorum, öyle işe gidiyorum." Tunçer ise Yaşaroğlu'na iltifat yağdırdı: "Begüm'ü yolda görseniz diliniz tutulur. Bizim oyunda da ben öyle oluyorum"

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri