Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

29 Kasım 2010 Pazartesi

Şebnem Schaefer Türkiye'ye döndü Googleda Ara

Bir süredir Almanya'da olan Şebnem Schaefer, özel bir defile için Türkiye'ye döndü.

Manken Şebnem Schaefer geçen sene Türkiye’de yaşadığı sorunların üstesinden gelemediğini söyleyerek 2009'da Almanya’ya kesin dönüş yapmıştı.

Geçen sene Almanya’ya dönerken Türkiye’de bulunduğu sürece talihsiz birçok olayla karşılaştığını söylemiş ve şu açıklamayı yapmıştı: “Gerçekten çok sıkıntılı günler geçirdim. Almanya’da Politika Organizasyon üzerine eğitim alacağım. Anladım ki Türkiye’de olmayacak. Sorunlarla baş edemiyorum. Basında yer alan bazı haberler ve hakkımda tuhaf açıklamalar yapan kişilerle ilgili olarak hukuka sığınmıştık. Onlarca davayı takip etmek için vaktimizi mahkemede geçirmeye başladık. Hiçbirisi sonuca bağlanmadı. Psikolojim bozuldu. Haklarımı emanet ettiğim avukatım bile bizi mağdur etti ”

Şebnem giderken vergi dairesine giderek, artık Türkiye’de çalışmayacağını da bildirmişti.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri