Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

11 Ekim 2010 Pazartesi

KPSS'de şoke eden itiraf Googleda Ara

KPSS’de kopya için bir kadının ilişkiye girdiği ortaya çıktı.

ÖSYM'nin düzenlediği 6 sınavın iptal edilmesine yol açan kopya çetesi, dinlemeye takıldı. Öğretmen G.Ç.'nin sınavı kazanma uğruna şebeke üyesi ile yaşadığı cinsel ilişki de kayıtlar arasında yer aldı

Yüzbinlerce gencin umutlarını yıkan kopya çetesi, bu kez telefon dinlemelerine takıldı.
Ankara polisi, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nin (ÖSYM) düzenlediği 6 sınavda kopya çekildiğine dair iddialar üzerine soruşturma başlatmıştı. Soruşturma sonucu O.A.U., Ö.F., Z.B. ve S.G. gözaltına alındı. Çete üyeleri cezaevini boylarken geride teknik takibe takılan dinleme kayıtları kaldı. Dinlemelerde zanlıların şifreli konuşmaları, cevap şıklarının aktarımında yaşanan problemler, zanlıların sınav sonrası birbirlerini tebrik etmesi, cevaplar uğruna girilen cinsel ilişki ve kopyanın nasıl çekildiği ayrıntısıyla yer aldı. O kayıtlar öğretmen G.Ç.'nin sınavı kazanma uğruna şebeke üyesiyle girdiği cinsel ilişkiyi de gözler önüne serdi. Yaşadıklarını arkadaşına anlatan G.Ç.'nin ifadeleri, dinlemelere şöyle yansıdı:

ACI ÇEKE ÇEKE DE OLSA ADAMIN ALTINA YATTIM

G.Ç.: Gittim o adamı buldum görüştüm.
Adam "Tamam" dedi. Sonra da bu işi pisliğe vurdu. "Benim de zaaflarım var" falan dedi.

D.G.: Sen de "Bana bunları yapacaksın" diyorsun.

G.Ç.: Ben de o zaman "Sen hallet" demiştim. O da "Yok" dedi "Önce sen" dedi.
Ondan sonra böyle başladı bizimkisi. Taaa düşün bir yıldır da böyle devam ediyor.

D.G.: Bence sen bu işin olduktan sonra bir daha o adamla görüşme.

G.Ç.: Kendimi şey yapmışım. Acı çeke çekede olsa yani "Adamın altına yattım" resmen.

GÖREV AŞKIYLA!..

Teknik takibe takılan dinlemelerde zanlıların, cevapların dağıtılması karşılığında paylarına düşen parayı bölüşmeleri de ortaya çıktı.
İşte o konuşmalar:
O.A.U.:
Orda kuruşun kuruşu eksik olursa hepinizi topa tutarım. Y.A.: Şimdi yüz milyon Necati'ye verdik.;
İşte yazık ufak diye 720 milyon kalıyor. Onu da üçe böldük. İkiyüzkırkar düşüyor. İşte hakkını helal et.

O.A.U.: Eee... Y.A.: Çok iyisin abi sağol. Arabaya cant alacaktım zaten he peşinatını verecem sayende...
'JÖLELİ' CEVAPLAR!
Çete lideri O.A.U. ile örgüt üyesi M.İ. arasında geçen konuşmalar ise cevapların nasıl dağıtıldığını gösterdi.

O.A.U.: Şimdi üç dört ne olmuş üç dört. (3. ve 4. kişi) M.İ. : Üç dörde verdik.

O.A.U.: Jöle alamadım diyor. M.İ.: Jöleye altmış taneden fazla şey verdi.
Yavuz Alp verdi. Çokta yani düzgün verdi hepsini.

O.A.U.: Hııı... Yok problem yoksa "öksür" dedik öksürmedi mi. Yavuz Alp arka taraftan öksürdü. Jöle aldı abi, jöle aldı da öbür çocuk alamadı.

ANNESİNİN KARTINI DA KARIŞTIRDI!

Beden eğitimi öğretmeni bayan G.Ç., arkadaşı ile yaptığı bir telefon konuşmasında kopya düzeneklerini şöyle anlattı:

G.Ç.: Ben ingilizce sınavında şeye gittim, Diyarbakır'a gittim. D.G.: Hı.

G.Ç.: Sınava orda da her yere jammer koymuşlar o telefonu engelliyor, gelmiyor cevaplar. Alet aldık Ankara'dan.
Kulağına yerleştiriyorsun çip gibi. Ondan sonra kablosu, kordonu var.
Onu da 'Bulutut'tan yapıyosun. Aleti bayağı bi pahalıya aldık. D.G.: Sen mi aldın.

G.Ç.: Ben aldım, annemin kredi kartıynan ödüyorum onu beşyüz milyon. Ablam zannediyor ki ben İzmir'e toplantıya gidiyorum.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri