Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

15 Ekim 2010 Cuma

Hayali Kuruçeşme'de konser vermek Googleda Ara

Ece Gürsel aralık ayında çıkacak albümü öncesi gazetecilere dert yandı..

Aralık ayında çıkaracağı albümünün hazırlıklarına devam eden manken Ece Gürsel, önceki gün katıldığı bir tanıtımda gazetecilere dert yandı.
Günaydın'ın haberine göre; Gürsel, tanıtımdan tanıtıma koşmasına neden olarak paraya ihtiyacı olmasını gösterdi: "Albüm yapmanın bu kadar meşakatli bir iş olduğunu bilmiyordum. Bazen nereden bulaştım bu işe diyorum. Hayatımın kumarını oynadım ve maddi manevi çok büyük risk aldım..." Tüm kazancını albüme yatırdığını söyleyen güzel manken, şöyle konuştu: "Şu anda Harbiye Açıkhava'da konser verecek kapasitede bir orkestram ve repertuvarım var. Ama benim en büyük hayalim Kuruçeşme Arena'da konser vermek!"

İNTİHAR ETMEDİ
Gürsel, sevgilisi olduğu iddia edilen İsmail Tunçbilek'in intihara teşebbüs ettiğine dair çıkan haberlere ise güldüklerini söyledi.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri