Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

10 Ekim 2010 Pazar

Esra Sönmezer tam bir işkolik Googleda Ara

Dizi çekimleri, fotomodellik, reklam filmi çalışmaları derken, tatil yapmaya fırsat bulamayan Sönmezer, çekimleri yazlık bir beldede yapılan ‘’Düriyenin Güğümleri’nde rol almasına rağmen bir türlü tatil yapma fırsatı bulamadı.

Türkiye güzellerimizden Esra Sönmezer, geçtiğimiz yazı dur durak bilmeden çalışarak geçirdi. Setten izinli olduğu günlerde, çeşitli tanıtım ve fotomodellik çalışmalarının koşturmacasıyla ‘’Tatil yapamadım ama iş anlamında çok verimli bir yaz geçirdim’’dedi.

Reklam yönetmenlerinin de yakın takibe aldığı Esra Sönmezer, bir akaryakıt firmasının reklam filmiyle yeni sezonun ilk aylarında ilgiyi üzerine toplamayı başardı.

Çalışmalarına durmadan devam eden Esra Sönmezer, ‘’Yazın tatil yapamadım ama bu kışı bol bol kayak sporuyla tatil yaparak geçirmeyi istiyorum’’dedi.
Tam bir işkolik olan Sönmezer, ‘’Çalışmalarım süre olarak tatil yapmaya imkan vermezse kış tatilimi de ertelerim’’dedi.

Dizi ve reklam filmi çalışmalarının içerisine birde sinema filmi eklemeyi çok arzu ettiğini dile getiren güzelimiz, ‘’Elimde birçok proje var en doğru olanı, benimle en çok özdeşleşeni seçip bu kışı da geçtiğimiz yaz gibi yoğun geçireceğim’’dedi.

Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri