Türkiye'nin Magazin Blog Sitesi

MANŞET HABERLER

.

15 Ekim 2010 Cuma

Avril Lavigne soyundu Googleda Ara

Erkeklerin dünyasını rock müziğiyle fetheden ve yıllar geçtikçe çıtırlığından bir parça keybetmeyen Avril Lavigne soyundu.

Maxim Dergisi'nin Kasım sayısı için hem içini döken hem de üstündekileri çıkaran Avril Lavigne herkesi terletti. Çekim sırasında röportaj veren Avril Lavigne erkeklere flört tüyoları da verdi.

Bu belkide vermiş olduğu en seksi pozlar, Ne düşünüyorsun?

Artık yaşım ilerledi ve kadınsı tarafımı daha rahat bir şekilde kullanabiliyorum. İlk fotoğraf çekimimde 19 yaşındaydım ve oldukça heyecanlıydım. Şimdi çok daha rahat hissediyorum.

Biz erkeklere ne gibi flört tüyoları vermek istersin?

Klas erkekleri her zaman daha çok beğendim. Benim kapılarımı açan, çiçekler alan genelde kadını hep ilk düşünen tipleri.Sanırım biraz bu konuda geri kafalıyım.



Facebook Twitthis Furl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum gönderebilmek için YORUMLAMA BİÇİMİ kısmından ANONİM seçip yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Yorumunuz Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Magazin , Magazin Haber ,Ünlü Manken Resimleri